søndag 8. januar 2012

Jeg vil gjerne ha...

Denne parkasen, som akkurat nå er på salg hos Fine Ting. Hvis de har flere igjen da. Den jeg har nå er fra forrige tiår og vi er ikke venner. Og en parkas hører hjemme i enhver norsk garderobe spør du meg. Bare se på hetten, perfekt når og hvis kuldegradene kommer for alvor.
Denne bloggen driver ikke reklame for Fine Ting, men det er slik at jeg ikke er så veldig glad i å kikke i butikker, det tar tid og er slitsomt. Denne butikken åpnet i 2007 og har ting som passer min kropp. Dessuten har jeg de klærne i flere år, det er klær jeg blir glad i og som jeg alltid gleder meg til å ta fram. Butikken har en fantastisk service som gjør at jeg kommer tilbake gang på gang på gang. En annen kul ting er at Fine Ting ble Gasellebedrift i fjor, og det er kjempetøft!
Bildet er lånt fra bloggen til Fine Ting: http://finetingoslo.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar