onsdag 28. desember 2011

Gavebytting

det lå masse fint under treet i år, men med denne såkalte vinteren holder det med en lure, så jeg byttet en gave i denne nydelige genseren som fine Synne viser fram på sin blogg.

Den er fra danske Aiayu og er i cashlama, et materiale som er supermykt og svært holdbart. Jeg er opptatt av at klærne jeg kjøper skal holde lenge, lenge, lenge. Og denne er i verdens fineste mintgrønne farge. La våren komme!

Synne driver verdens hyggeligste butikk, Fine Ting, på Byporten i Oslo. Og det aller beste er at hun blogger om alle de fine tingene. På et år har jeg glemt alle kodene jeg kunne i søvne tidligere, så jeg får gjøre det på gammelmåten inntil videre, sånn: http://finetingoslo.blogspot.com/

6 kommentarer:

  1. Åååååå, endelig er du tilbake!!! Hurra hurra, og rett på lese-lista! Kos deg med verdens beste lamaullgenser og nyt romjulen din!
    Synne:-)

    SvarSlett
  2. Takk! Kos deg masse du også, vi ses på mandag :)

    SvarSlett
  3. Verdens Fiiiineste Synne i FIN genser!! Jeg skal ha ihvertfall 2 farger :)))

    SvarSlett
  4. Jeg har min grønne på i dag, nydelig å gå med!

    SvarSlett
  5. nydelig bilde
    <3 polliani.com

    SvarSlett